26-29.5.2020 год.
План за работа – 26.5.-29.5.2020
Петто одделение-Зорица Димова
|
||
Наставен предмет: математика
|
Наставна содржина
|
|
Вредност што
најчесто се појавува во една група податоци – мод/мода (повторување )
|
||
Претставување на изборите
на пиктограм ИКТ
|
||
Вовед во активност
|
Оваа недела активностите ви се од учебник
почнувајќи од страна 138 до страна 142.Кога ќе завршите со ова ќе седнете и
ќе повторите за броеви собирање и одземање, децимални броеви,дропки, мешани
броеви ,мерни единици,плоштина, периметар, низи.Наредната недела ќе ви дадам
тест.
|
|
Меил од наставникот
|
szorica_dimova@hotmail.com
|
План за работа – 18.5.-22.5.2020
Петто одделение-Зорица Димова
|
||
Наставен предмет: математика
|
Наставна содржина
|
Линиски
дијаграми
|
Вовед во активност
|
Линиски
дијаграми
Знаеме сите да претставуваме податоци на столбест
дијаграм, но сега ќе се запознаеме и со линискиот дијаграм. Која е
разликата?Разликата е во тоа што податоците на првата слика се претставени со
помош на столбови и не се поврзани , додека на втората слика се претставени
со точки кои се поврзани со линија(отсечка) и затоа се нарекува линиски
дијаграм.Обично се користат за да може веднаш визуелно да се воочи на
пример-покачување на температурите на времето или пад на температурите,нивото
на водата на некое езеро,дали се накачува или опаѓа (Преспанско езеро имаше
голем пад на нивото на водата) и сл.
Јас ќе ви испратам наставни листови за решавање,но претходно ќе ги
отворите вашите учебници на страна 132 че прочитате за линискиот дијаграм и
ќе ја решите задача 1, а потоа и наставните листови.Доколку имате некој
проблем при решавање на задачите, ќе ме исконтактирате.
|
|
План за работа – 11.5.-15.5.2020
Петто одделение-Зорица Димова
|
||
Наставен предмет: математика
|
Наставна содржина
|
Повторување за плоштина
|
Вовед во активност
|
Да продолжиме уште оваа недела да вежбаме за плоштина за да
може подобро да ја разбереме.Ваша задача е да ги решите наставните листови
што ви ги испраќам!
|
|
Меил од наставникот
|
szorica_dimova@hotmail.com
|
|
План за работа – 4.5.-8.5.2020
Петто одделение-Зорица Димова
|
||||||||
Наставен предмет: математика
|
Наставна содржина
|
Поим за плоштина
ИКТ
|
||||||
Вовед во активност
|
Поим за плоштина
ИКТ
Да се потсетиме: Периметар е обиколката на
геометриската фигура, додека пак плоштина е површината што ја зафаќа една геометриска фигура.
Плоштината се мери во квадратни единици : квадратни центиметри (cm2)
квадратни метри (m2). Плоштините како и периметарот се пресметува со помош на
формули:
Така што плоштина на правоаголник се пресметува со формулата
P = a*b
Додека плоштина на квадрат се пресметува со
формулата P=a*a
Бидејќи страните на правоаголникот ги
обележуваме со a и b
b
a
Пример за правоаголник:a=10cm b=8cm
P=a*b
P=10*8
P=80 cm²
Додека плоштина на квадрат се пресметува со
формулата P=a*a
Пример за квадрат:
a=4cm P=a*a P=4*4
P=16 cm²
Бидејќи страните на правоаголникот ги
обележуваме со a
a
a
Отворете на страна 129 и 130 и пробајте да ги решите
дадените задачи.Потоа решете ги наставните листови што ви ги испраќам.
|
|||||||
План за работа – 27.4.2020-30.4.2020
Петто одделение-Зорица Димова
|
||
Наставен предмет: математика
|
Наставна содржина
|
Користење на единици за мерење на времето
|
Пресметување на временски интервали во денови,
недели и месеци.
|
||
Цели по предмети
|
||
Вовед во активност
|
Користење на единици за мерење на времето
|
|
Пресметување на
временски интервали во денови, недели и месеци.
Ајде да се потетиме за временските интервали: (пр. 1 година =
12 месеци / 52 недели / 356 дена)
Кои други мерни единици за време ги знаете....
(пр.
деценија, век, милениум....)
пр. Пресметај го времето
поминато од 12:34 до 18:15
пр. Пресметај го времето поминато од 11:21
до 19:18
Запишете ги овие податоци во тетратката. Апотоа решете
ги наставните листови што ви ги праќам.
На крај може да го проследите линкот:
http://www.online-stopwatch.com/classroom-timers/
|
||
Видео или аудио запис
|
||
Презентации
|
||
Линкови за активности
|
http://www.online-stopwatch.com/classroom-timers/
|
|
Наставен лист
|
||
Формативно вреднување
|
||
Меил од наставникот
|
szorica_dimova@hotmail.com
|
|
План за работа – 21.4.2020-24.4.2020
Петто одделение-Зорица Димова
|
||
Наставен предмет: математика
|
Наставна содржина
|
Мерни единици – решавање проблеми
|
Вовед во активност
|
Активностите за оваа недела ќе ви бидат да се потсетите
на мерните единици и да ги решите наставните листови што ви ги испраќам.
|
|
|
||
Меил од наставникот
|
szorica_dimova@hotmail.com
|
|
План за работа – 13.4.2020-16.4.2020
Петто одделение-Зорица Димова
|
||
Наставен предмет: математика
|
Наставна содржина
|
3Д форми и
нивните мрежи вежби
|
Час за консолидација Активности за следење на
постигањата на учениците), наставен лист
|
||
Претворање мерни единици
|
||
Цели по предмети
|
||
Вовед во активност
|
3Д форми и нивните мрежи вежби стр.122
Отворете на страна 122 и потрудете се да ги решите
задачите 1 и 2 во вашите тетратки, поточно треба да нацртате мрежи на коцка и
квадар.
|
|
Час за консолидација Активности за следење на
постигањата на учениците), наставен лист
Решете го наставниот лист, направете си
проверка,потоа соберете ги поените и оценете се со помош на вашите родители,
видете колку сте го совладале материјалот.Доколку нешто не ви е јасно,
побарајте ме.
|
||
Претворање мерни единици
Ајде малку да се потсетиме на мерните
единици. Домашна работа: Да се
повторат мерните единици и нивните претворања во помали и поголеми мерни
единици.Разгледајте го наставниот лист за мерните единици, доколку сакате
може да си ги препишете во тетратка, на крајот од наставниот лист имате
задачи, решете ги во тетратка. Доколку не ви се јасни задачите со милји и
инчи оставете ги за некоја друга прилика или пак нека ви бидат
предизвик-пробајте.
|
||
Видео или аудио запис
|
||
Презентации
|
||
Линкови за активности
|
||
Наставен лист
|
||
Формативно вреднување
|
||
Меил од наставникот
|
szorica_dimova@hotmail.com
|
|
0 - 20 21 – 31 32 – 42 43 – 53 54 -64
Вкупно
поени_________ Оценка ____________
Наставник
_________
|
План за работа – 6.4.2020-10.4.2020
Петто одделение-Зорица Димова
|
||
Наставен предмет: математика
|
Наставна содржина
|
Читање и внесување координати на координатна
мрежа-вежби
|
Разлики меѓу 2Д и 3Д форми
|
||
Геометриски форми и мрежи
|
||
Цели по предмети
|
||
Вовед во активност
|
Читање и внесување координати на координатна мрежа-вежби
Сработете ги наставните листови што ви ги испраќам и
доколку има во работните тетратки за трнслација и координатна мрежа сработете
го и тоа.јас немам работна тетратка за да ве насочам точно на која страна да
работите.
|
|
Разлики меѓу 2Д и 3Д форми
Оваа тема веќе ни е позната, само треба да се
потсетите.Во вашите тетратки нацртајте 2Д и 3Д форми, напишете кои се тие и
наведете ги разликите меѓу нив. Потоа сработете го наставниот лист.
|
||
Геометриски форми и мрежи
Ајде да се потсетиме за геометриски
тела и нивно именување
( коцка, квадар, призма, пирамида, топка, цилиндар и
конус ). Геометриските тела имаат рамни и закривени површини
- рамните површини ги нарекуваме ѕидови
- отсечката во која се спојуваат ѕидовите се нарекува
раб
- Рабовите се спојуваат во теме
За 2Д и 3Д форми и нивните мрежи
( мрежа е рамна форма од која со превиткување може да
се направи затворено тело).
Отворете го учебникот (кај мене е стр.116,117),но вие
побарајте во вашите учебници со истиот наслов и решете ги задачите на тие
страни.
|
||
Видео или аудио запис
|
||
Презентации
|
||
Линкови за активности
|
||
Наставен лист
|
||
Формативно вреднување
|
||
Меил од наставникот
|
szorica_dimova@hotmail.com
|
|