26-29.5.2020 год.
План за работа по предметот Англиски јазик за период
26.05. – 30.05.2020 во V одделение
|
|
Наставна
содржина
|
Тема
4
UNIT
14:WE ARE GOING TO GO CAMPING!
Lesson
3
1.Увежбување
вештини- читање со разбирање, пишување (writing
a letter/postcard)
2.Повторување на содржините од тема 4( 13/14 унит)
3.Вежби со GOING
TO ( сите форми)
|
Цели (во согласност
со наставната програма по англиски јазик за V одделение)
|
Учениците да можат:
- да ја увежбаат формата GOING TO за да искажуваат
идни планови и намери
-да го збогатат лексичкиот фонд поврзан со патување и
одмор
- да ги подобрат јазичните вештини
за читање со разбирање, слушање и пишување
-да ги подобри своите дигитални
вештини
|
Вовед и
опис на активноста
|
Активност 1
Отворете го учебникот на стр.92 Lesson 3
Погледни ја сликата и прочитај го писмото во вежба 1.Обиди
се логички да ги вметнеш зборовите што недостасуваат.
Потоа Прочитај го текстот 2 пати и одговори на
прашањата од вежба 2 само со еден збор..
Отвори го линкот и слушни го писмото на Венди до Мануел
Одговори на
прашањата од вежба 4, а потоа во вежба 5 ти напиши кратко писмо до другарче
за твоите плнови ова лето!
Активност 2
Повтори си за формите и употребата на Going
to.
Повтори си за изразите за количество од унит 13
(much, many, a lot of, some, any)
REVISION 4
Отвори на стр.95 и реши ги во
тетратката вежбите E и F од број 29 до 41.
Активност 3
Отвори го
учебникот на стр.93 вежба 7 и напиши ги месеците од годината во тетратката.
Потоа за секој месец по примерот состави реченици со GOING TO.
Eg. In
January I am going to travel to China
*За дополнителни
прашања, можете да ми се обратите на наведената меил адреса
|
Линк со
активности
|
|
Формативно
вреднување
|
|
Меил од
наставникот
|
|
Дополнителна
информациja
|
/
|
18-22.5.2020 год
План за работа по предметот Англиски јазик за период
18.05. – 22.05.2020 во V одделение
|
|
Наставна
содржина
|
Тема
4
UNIT
14:WE ARE GOING TO GO CAMPING!
Lesson
2
1.Обработка
на комуникативен дијалог ( во камп)
2.Обработка на прашална форма со GOING TO за идни планови и намери
3.Вежби со GOING
TO ( сите форми)
|
Цели (во согласност
со наставната програма по англиски јазик за V одделение)
|
Учениците да можат:
- да ја увежбаат формата GOING TO за да искажуваат
идни планови и намери
-да го збогатат лексичкиот фонд поврзан со патување и
одмор
- да ги подобрат јазичните вештини
за читање со разбирање, слушање и пишување
-да ги подобри своите дигитални
вештини
|
Вовед и
опис на активноста
|
Активност 1
Отворете го учебникот на стр.90 Lesson 2
Погледни и прочитај ги сам/а зборовите од вежба 1.
Потоа Прочитај го текстот 2 пати од вежба 3.
Отвори го линкот и слушај ги зборовите и повторувај!
Потоа слушни го текстот
( ТЕМА 14 лесон 2 ПОЧНУВА ОД 17 МИН ДО 22 МИН)
Препиши ги
зборовите во тетратка и реши ја вежба 3.
Активност 2
Повтори си за формите и употребата на Going
to.
Пр. I am going to write my homework
tomorrow
TO BE ( am, is,
are) + Going to + verb in infinitive
She is going to buy
new mobile phone next week
Погледни ја зелената табла на стр.91 и прочитај уште еднаш за
прашалната форма и кратки одговори
Реши ја вежба 4 во тетратка. Потоа напиши ги деновите во неделата во
својата тетратка.
Активност 3
Отвори го
учебникот на стр.91 и реши ги вежбите 5 и 6 во тетратката.
*За дополнителни
прашања, можете да ми се обратите на наведената меил адреса
|
Линк со
активности
|
|
Формативно
вреднување
|
|
Меил од
наставникот
|
|
Дополнителна
информациja
|
/
|
11-15.5.2020 год.
План за работа по предметот Англиски јазик за период
11.05. – 15.05.2020 во V одделение
|
|
Наставна
содржина
|
Тема
4
UNIT
14:WE ARE GOING TO GO CAMPING!
1.Обработка
на комуникативен дијалог ( подготовки за летен одмор)
2.Обработка на формата GOING TO во сите форми за идни планови и намери
3.Вежби со GOING
TO
|
Цели (во согласност
со наставната програма по англиски јазик за V одделение)
|
Учениците да можат:
- да се запознае со формата GOING TO за да искажува
идни планови и намери
-да го збогати лексичкиот фонд поврзан со патување и
одмор
- да ги подобри јазичните вештини
за читање со разбирање, слушање и пишување
-да ги подобри своите дигитални
вештини
|
Вовед и
опис на активноста
|
Активност 1
Отворете го учебникот на стр.88 Lesson 1
Погледни и прочитај ги сам/а зборовите од вежба 1.
Потоа Прочитај го текстот 2 пати од вежба 3.
Отвори го линкот и слушај ги зборовите и повторувај!
Потоа слушни го текстот
( ТЕМА 14 ПОЧНУВА ОД 13 МИН И 40 СЕК ДО 15
МИН И 30 СЕК)
Препиши ги
зборовите во тетратка и реши ја вежба 2.
Активност 2
Проследи ја презентацијата за GOING TO и научи како да кажуваш за своите идни планови и намери.
Пр. I am going to write my homework
tomorrow
TO BE ( am, is,
are) + Going to + verb in infinitive
She is going to buy
new mobile phone next week
Препиши ги правилата од презентацијата во тетратката.
Активност 3
Отвори ја повторно презентацијата и реши ја вежбата на
последниот слајд.
Потоа отвори го учебникот на стр.89 и прочитај ги
примерите во зелената табла. Потоа реши ги вежбите 4, 5 и 7 во тетратката.
*За дополнителни
прашања, можете да ми се обратите на наведената меил адреса
|
Линк со
активности
|
|
Формативно
вреднување
|
|
Меил од
наставникот
|
|
Дополнителна
информациja
|
/
|
https://docs.google.com/presentation/d/1mm3iUqnVWu5AjPpXiShjVXHSKIlfnkUhykwDDlIWx1k/edit#slide=id.p1
4-8.5.2020 год.
План за работа по предметот Англиски јазик за период
04.05. – 08.05.2020 во V одделение
|
|
Наставна
содржина
|
Тема
4
UNIT
13: FUN FOOD!
1.Увежбување
вештини- читање со разбирање, пишување
2.Повторување:граматички
вежби со изразите за количество
со бројни и небројни именки (Quantifiers:much/many/
a lot of,some,
any)
3. Контролен лист за Unit 13
|
Цели (во согласност
со наставната програма по англиски јазик за V одделение)
|
Учениците да можат:
- da mo`e da gi prepoznava, razbira i upotrebuva
formите за количество во потврди, прашални и одречни реченици
-да го збогати лексичкиот фонд поврзан со храна и
пијалоци, како и учтивите форми
- да ги подобрат јазичните вештини
за читање со разбирање и пишување
-да ги подобрат своите дигитални
вештини
|
Вовед и
опис на активноста
|
Активност 1
Отворете го учебникот на стр.86 Lesson 3
Погледни го текстот ,,History of pizza во вежба 1 и препиши го во
тетратките. На празните места дополни ги зборовите од дадената слика.
Потоа прочитај го текстот два пати и потоа реши ја
вежба 2 со штиклирање на точните искази или ставање x на оние искази
кои се погрешни.
Активност 2
Повторете
си ги зборовите за храна и пијалоци!
Потоа одговори
за себе на прашањата од вежба 4 стр.86
Повтори си за употребата на изразите за количество и
реши ги вежбите од документот1.
Активност 3
Како можност за самооценување на знаењето реши го сам контролното
ливче и прати!
*За дополнителни
прашања, можете да ми се обратите на наведената меил адреса
|
Линк со
активности
|
|
Формативно
вреднување
|
|
Меил од
наставникот
|
|
Дополнителна
информациja
|
/
|
27-30.4.2020 год.
План за работа по предметот Англиски јазик за период
27.04. – 01.05.2020 во V одделение
|
|
Наставна
содржина
|
Тема
4
UNIT
13: FUN FOOD!
1.Обработка
нa SOME и ANY со бројни и
небројни именки
2.Граматички вежби со изразите за количество со бројни и
небројни именки (Quantifiers:much/many/
a lot of,some,
any)
|
Цели (во согласност
со наставната програма по англиски јазик за V одделение)
|
Учениците да можат:
- да може да ги препознава, разбира и употребува формите за
количество во потврди, прашални и одречни реченици
-да го збогати лексичкиот фонд поврзан со храна и
пијалоци, како и учтивите форми
- да ги подобрат јазичните вештини за читање со разбирање и пишување
-да ги подобрат своите дигитални вештини
|
Вовед и
опис на активноста
|
Активност 1
Важно (Important!
Пред да почнете со решавање на вежбите, отворете
во тетратките и повторете си за Quantifiers односно изразите за
количество. Исто така наброј по неколку бројни именки во еднина и множина,
како и неколку небројни именки.
Пример
Countable:
Mango- mangoes
Cherry – cherries
Uncountable:
Flour, butter,
bread,juice
Потоа внимателно проследи ја презентацијата до слајд број 5 за SOME и ANY и напиши ги правилата во
тетратката. Напиши ги и примерите!
SOME - Само во
потврдни реченици
ANY - Само во
прашални и одречни реченици
Активност 2
Да се увежбаат формите преку решавање на
вежбите од презентацијата на слајд 6 и 7. Дадени се и одговорите.
Учениците го отвораат учебникот на стр 85
Ја гледаат зелената табла и ги читаат примерите со SOME/ANY.
Реши ги вежбите број 4 и 5 во тетратката!
*За дополнителни
прашања, можете да ми се обратите на наведената меил адреса
|
Линк со
активности
|
|
Формативно
вреднување
|
|
Меил од
наставникот
|
|
Дополнителна
информациja
|
/
|
https://docs.google.com/presentation/d/1RvZZdDcz8MTuQqKavu8PK8g6lSaz921GFH_MoubrTB0/edit#slide=id.p1
21-24.4.2020 год.
План за работа по предметот Англиски јазик за период
21.04. – 24.04.2020 во V одделение
|
|
Наставна
содржина
|
Тема
4
UNIT
13: FUN FOOD!
1.Обработка
нa комуникативен
дијалог (во кујна) Lesson
2
2.Вежби со изрази за количество со бројни и
небројни именки (Quantifiers:much/many/
a lot of)
3.Увежбување
вештини- пишување на рецепт (омилена храна)
|
Цели (во согласност
со наставната програма по англиски јазик за V одделение)
|
Учениците да можат:
- да може да ги препознава, разбира и употребува формите
за количество
-да го збогати лексичкиот фонд поврзан со храна и
пијалоци, како и учтивите форми/барања
- да ги подобрат јазичните вештини за читање со разбирање и пишување
-да ги подобрат своите дигитални вештини
|
Вовед и
опис на активноста
|
Активност 1
Важно (Important!
Пред да почнете со решавање на вежбите, отворете
во тетратките и повторете си за Quantifiers односно изразите за
количество.
Да се увежбаат формите преку решавање на
вежба 4 на страна 83 во тетратките. Потоа прочитај ги примерите во зелената
табла и реши ја вежба 5. Запиши ги само одговорите што недостасуваат на
празните места.
Пр.1 much
Активност 2
Учениците го отвораат учебникот на стр 84
Lesson 2
Ги гледаат сликите за храна и пијалоци и ги запишуваат
во тетратка од вежба 1.
Го читаат дијалогот 2 пати и ги запишуваат новите
зборови.
Ја решаваат вежба 3 со
дополнување на речениците со yes/no.
Активност 3
Вратете се на страна 83 и погледнете ги вежбите 6 и 7 за да добиете
идеја како да напишете кратко ваш омилен рецепт. Треба да ги има состојките (ingredients) и краток опис. Може да додате и
слика.
Example: Recipe
for pancakes
3 cups of flour
2 eggs
2 cups of milk
2 teaspoons of
sugar
Mix the
ingredients ….
*За дополнителни
прашања, можете да ми се обратите на наведената меил адреса
|
Линк со
активности
|
|
Формативно
вреднување
|
|
Меил од
наставникот
|
|
Дополнителна
информациja
|
/
|
План за работа по предметот Англиски јазик за период
13.04. – 17.04.2020 во V одделение
|
|
Наставна
содржина
|
Тема
4
UNIT
13: FUN FOOD!
1.Обработка
на вокабулар и дијалог Храна
2.Обработка на изрази за количество со бројни и
небројни именки
Quantifiers:much/many/
a lot of
3.Happy
Easter! Честит Велигден!
|
Цели (во согласност
со наставната програма по англиски јазик за V одделение)
|
Учениците да можат:
- da mo`e da gi prepoznava, razbira i upotrebuva
formите за количество
-да го збогати лексичкиот фонд поврзан со храна и
пијалоци, како и учтивите форми/барања
- да ги подобрат јазичните вештини
за читање со разбирање и пишување
-да ги подобрат своите дигитални
вештини
|
Вовед и
опис на активноста
|
Активност 1
Важно (Important!)
Пред да почнете со решавање на вежбите, проследете
ја презентацијата за Quantifiers. Потоа отворете во
училишните тетратки и препишете ги формата и употребата на истите. ЗАпишете
ги примерите. Повторете си кој именки се бројливи, а кои се небројливи!
Пр. Apple-apples
Pear-pears
BUT
Cheese-/
Butter-/
(Презентација)
Да се увежбаат речениците преку решавање
на 2 вежби во самата презентација. Дадени се и одговорите за да си проверите!
Активност 2
Учениците го отвораат учебникот на стр.102 UNIT
10: SOME KETCHUP, PLEASE
Ги гледаат сликите за храна и пијалоци и ги запишуваат
во тетратка од вежба 1.
Потоа во вежба 2 запишуваат свои одговори!
Го читаат дијалогот 2 пати и ги запишуваат новите
зборови
Ја решаваат вежба 5 со дополнување на изразите за
количество.
Активност 3
Happy Easter! Честит
Велигден!
Слушнете ја песничката и уживајте
Бидете креативни и нацртајте или изработете Велигденско јајце!
*За дополнителни
прашања, можете да ми се обратите на наведената меил адреса
|
Линк со
активности
|
|
Формативно
вреднување
|
|
Меил од
наставникот
|
|
Дополнителна
информациja
|
/
|
https://docs.google.com/presentation/d/10o-q4t1ux3MR4kcU_LaPfzhQ1vXUqyQAgH0xYv_T2zY/edit#slide=id.p1
План за работа по предметот Англиски јазик за период
06.04. – 10.04.2020 во V одделение
|
|
Наставна
содржина
|
Повторување на содржините од тема 3 ( прв и втор дел)
Активности за самооценување на содржините од тема 3
( UNITS
4,5,9)
|
Цели (во согласност
со наставната програма по англиски јазик за V одделение)
|
Учениците да можат:
-да го збогатат лексичкиот фонд и да ги употребат
зборовите во едноставни реченици и говорни ситуации ( датуми,
броеви,храна,болести)
- да разликуваат бројни и небројни именки
- да
употребуваат форми за количество со бројни и небројни именки и амбалажа
- давање совет
со модален глагол
SHOULD
- изразување
обврска или забрана со модален глагол MUST/MUSTN’T
- да ги подобрат јазичните вештини
за читање со разбирање и пишување
|
Вовед и
опис на активноста
|
Активност 1
Важно (Important!)
Пред да почнете со решавање на вежбите, отворете
во училишните тетратки и прочитајте ја лекцијата!
Учениците да ги сработат вежбите A,B,C,D,E на страна 42 од учебникот ( од 1 до 25) без да препишуваат.
Одговорите ќе ги пишуваа под број.
Пр. 1. Fish
Активност 2
Учениците да ги сработат вежбите F,G,H,I,J на страна 43 од учебникот ( од 26 до 50) без да препишуваат.
Одговорите ќе ги пишуваа под број
Пр.26 a cup of tea
Активност 3
Активност за самооценување на содржините од тема 3 преку пополнување на
листот за самооценување
*За дополнителни
прашања, можете да ми се обратите на наведената меил адреса
|
Линк со
активности
|
|
Формативно
вреднување
|
|
Меил од
наставникот
|
|
Дополнителна
информациja
|
/
|
https://docs.google.com/presentation/d/1gdwjT37NDVkhS2-4SUo_-V8wVeN7qKoH3pmX9wVe7sA/edit?usp=sharing
План за работа по предметот Англиски јазик за период
30.03. – 05.04.2020 во V одделение
| |
Наставна содржина
|
Одбележување на Денот на шегата
April Fool’s Day ( CULTURE)
Увежбување на вештини: слушање со разбирање, пишување
|
Цели (во согласност со наставната програма по англиски јазик за V одделение)
|
Учениците да можат:
-да се запознаат со други култури и начин на прослава на празници и настани
- да се запознаат со нов вокабулар
- да ги подобрат јазичните вештини за слушање со разбирање и пишување
|
Вовед во активноста
|
Активност 1
По повод 1 Април ќе организираме онлине активности:
1.Слика од изработена маска
2. Шеговити мисли или песнички
Учениците со согласност за објава своите слики ќе ги испраќаат до одделенските раководители. За потоа истите да бидат објавени на платформата
Активност 2
Во слободно време учениците можат да го погледнат видеото и да восприемат каква реакција можат да добијат од своите другарчиња
Enjoy!
*За дополнителни прашања, можете да ми се обратите на наведената меил адреса
|
Линк со активности
| |
Формативно вреднување
| |
Меил од наставникот
|
|
Дополнителна информациja
|
/
|
План за работа по предметот Англиски јазик за период
16.03. – 22.03.2020 во V одделение
|
|
Наставна
содржина
|
1.Обработка на
вокабулар и дијалог
Lesson 2 Во амбуланта
Тема 3 ( Unit
9- I have got a sore throat)
2.Modal
verb - Must/mustn’t ( Обврски и
забрани)
3. Увежбување
на модален глагол MUST
|
Цели (во согласност со наставната програма по
англиски јазик за V одделение)
|
Учениците
да можат:
-да го
именуваат и употребуваат во реченици/говорни дијалози вокабуларот за болести
и лекови
- да ги
разберат и да состават прости реченици
со формите за искажување обврска или забрана со модален глагол MUST/MUSTN’T
|
Вовед во
активноста
|
Активност 1
UNIT 9 I’ve got a sore throat!
Lesson 2 At the doctor’s
Учениците да ги
напишат во тетратка зборовите од вежба 1 на страна 58 и да ги преведат во
тетратката ( сите зборови се со слика)
Ги гледаат
сликите од вежба 2 и ги идентификуваат ликовите. Потоа треба да го прочитаат
текстот 2 пати и го преведуваат во тетратките.
Ја решаваат
вежба 3 и допишуваат зборови на празните места
Да се напишат
новите зборови од вежба 1 по 5 пати во домашната тетратка.
Активност 2
Учениците го
читаат текстот и бараат во кои реченици го има модалниот глагол MUST/MUSTN’T
Ги препишуваат
во тетратките и усно ги преведуваат
Потоа ја следат
презентацијата за модалниот глагол и ги запишуваат примерите и
дефинициите во тетратките
Pppresentation Modal verb must/mustn’t
Пишуваат реченици
со модален глагол од 4 вежба на страна 59
Активност 3
Учениците треба
да го увежбаат модалниот глагол MUST/MUSTN’T
Ги работат
вежба 5,6 и 7 во тетратките
*За дополнителни прашања, можете да ми се обратите на наведената меил
адреса
|
Линк со
активности
|
|
Формативно
вреднување
|
|
Меил од
наставникот
|
anecvetanovska@gmail.com
|
Дополнителна
информациja
|
/
|
https://docs.google.com/presentation/d/1w2Wx91r3yfvIiuYl6jF-86J8E0JyRhk5gWFrFDLjpIQ/edit#slide=id.p1
План за работа по
предметот Англиски јазик за период
23.03.
– 29.03.2020 во Vодделение
|
|
Наставна содржина
|
1.Увежбување на јазични вештини: читање со разбирање,
пишување
Lesson 3
Тема 3 ( Unit 9- I have
got a sore throat)
2.Увежбување на модален глагол - Must/mustn’t ( Обврски и забрани)
3. Увежбување на модален глагол Should/shouldn’t ( давање
совет)
|
Цели (во согласност со наставната програма по англиски
јазик за Vодделение)
|
Учениците
да можат:
-да го именуваат и
употребуваат во реченици/говорни дијалози вокабуларот за болести и лекови
- даги
разберат и да состават прости реченици со формите за искажување обврска или
забрана со модален глагол MUST/MUSTN’T
- даги
разберат и да состават прости реченици
со формите за давање совет на модален глагол SHOULD/SHOULDN’T
|
Вовед во активноста
|
Активност 1 (час1)
UNIT 9 I’ve got a sore throat!
Lesson 3
Учениците дa ја прочитаат вежба 1 на страна 60, а потоа да го
препишат текстот во тетратката и да го дополнат со зборовите кои
недостасуваат ( сите зборови се дадени со слика)
Ги читаат речениците од вежба 2 и во тетратките ги запишуваат одговорите со yes/no.
Ја читаат вежба 4 и одговараат на прашања со употреба на модален
глагол SHOULD
Ја читаат вежба 5 и пишуваат писмо до болно
другарче посочувајќи и делејќи добри совети за здравје.
Активност 2 (час 2)
MUST/MUSTN’T
Учениците треба да ги увежбаат практично формите
на овој модален глагол.
Пред
да почнете со решавање на вежбите, отворете во училишните тетратки или
презентацијата од минатиот час и прочитајте ја лекцијата за начинот на
употреба и формата на модалниот глагол MUST/MUSTN’T
Кликнете
на линкот и изработете ја вежбата. Потоа стиснете на копчето DONE проверете ги одговорите
SHOULD/SHOULDN’T
Учениците треба да ги увежбаат практично формите
на овој модален глагол.
Пред
да почнете со решавање на вежбите, отворете во училишните тетратки и прочитајте ја лекцијата за начинот на
употреба и формата на модалниот глаголSHOULD/SHOULDN’T
Кликнете
на линкот и изработете ја вежбата. Потоа стиснете на копчето DONE проверете ги одговорите
*За дополнителни прашања, можете да ми се обратите на наведената меил
адреса
|
Линк со активности
|
|
Формативно вреднување
|
|
Меил од наставникот
|
|
Дополнителна информациja
|
/
|