План за работа за (дата, одделенски или
предметен наставник, за кое одделение е содржината)
Предметен.н Богатиноска Соња ,V одд-29.05.2020год
|
||
Наставен
предмет: Техничко образование V одд.
|
Наставна содржина
|
Изработка на конструкции од едноставен материјал.
|
Работна задача-Направи макета на викендичка
|
||
|
||
|
||
|
||
Според целите
на програмата за пето одделение
Ученикот /
учениците
|
-да знае да препознава материјали и нивни карактеристики
|
|
-да знае правилно да ги применува материјалите
при изработка на моделите
|
||
-да знае да ја примени идејата и
да ја реализира во практична задача.
|
||
|
||
|
||
Вовед во
активноста
|
Се потикнуваат учениците да ги
развијат своите творечки вештини.Во куферчето се наоѓа потребниот материјал
за изработка на моделот викендичка,а во работната.т. се детално објаснети
фазите и редоследот на склопување на елементите на 30 и 31 стр.
|
|
По склопување на моделот викендичка
,задолжително следува последната фаза –дизајнирање(со убаво дворче).
|
||
|
||
|
||
|
||
Видео или
аудио запис
|
|
|
Презентации
|
|
|
Линкови за
активности
|
|
|
|
||
|
||
|
||
|
||
Наставен лист
|
|
|
Формативно
вреднување
|
Оценување
и вреднување на работната задача според правилата и критериумите,листа за
изведбени активности.
|
|
Меил од
наставникот за повратна информација
|
|
|
sonjabogatinoska1974@gmail.com
|
||
|
Техничко образование 22.05.2020
Да се прочита презентацијата,и да се набројат факторите кои делуваат на безбедноста во сообраќајот.
https://docs.google.com/presentation/d/1o5ha9UgJjQxKIarCIhIQL4hhGXswkabgVaQ8TV1f3Xg/edit?usp=sharing
План за работа за (дата, одделенски или
предметен наставник, за кое одделение е содржината)
Предметен.н Богатиноска Соња ,V одд-15.05.2020год
|
||
Наставен
предмет: Техничко образование V одд.
|
Наставна содржина
|
Тема-Сообраќај
|
Повторување и утврдување на знаења за
сообраќајни правила и прописи
|
||
Според целите
на програмата за пето одделение
Ученикот /
учениците
|
-да знае да идентификува елементи на улицата и објекти на патот
|
|
-да знае за функцијата на објектите на патот
|
||
-да знае да ги применува во
секојдневниот живот.
|
||
-да знае за сообраќајните знаци,да
ги групира според пораките што ги даваат.
|
||
Вовед во
активноста
|
Во учебникот на стр 103 дадени се
прашања-Размисли и одговори- да се наведат правилните одговори.
|
|
-со одговарање на прашањата,ке дојде до израз
твоето досегашно знаење од областа ,Сообраќај,
|
||
Видео или
аудио запис
|
||
Презентации
|
||
Линкови за
активности
|
||
Наставен лист
|
||
Формативно
вреднување
|
Наставникот
го следи интересот,активноста и залагањето на учениците,преку повратната
информација на е-маил
|
|
Меил од
наставникот за повратна информација
|
||
sonjabogatinoska1974@gmail.com
|
||
Техничко образование 08.05.2020
Да се одговорат дадените квиз прашања,правилно.
https://docs.google.com/presentation/d/11sGFHd7g818Wp3boyf50wvUt8ThXt2VZbGQQYNqmABI/edit?usp=sharing
План за работа за (дата, одделенски или
предметен наставник, за кое одделение е содржината)
Предметен.н Богатиноска Соња ,V одд-30.04.2020год
|
||
Наставен
предмет: Техничко образование V одд.
|
Наставна содржина
|
Тема-Сообраќај
|
Задача-Направи макета на семафор/објекти на
патот
|
||
Според целите
на програмата за пето одделение
Ученикот /
учениците
|
-да знае да идентификува елементи на улицата и објекти на патот
|
|
-да знае за функцијата на објектите на патот
|
||
-да знае да црта едноставни
работилнички технички цртежи
|
||
-да знае да склопува макета и ја
дизајнира
|
||
Вовед во
активноста
|
Во работната тетратка стр 50 и 51
е прикажана сообраќајна крстосница ,како и редоследот на монтирање на
елементите. На соодведните места да се залепат елементите на патот-пешачки
премини,сообраќајни линии за престројување,коловозни ленти,велосипедски
патеки-кои претходно треба да се исечат.
|
|
-.да се исечат елементите за сообраќајна
сигнализација и семафорите,а потоа да се залепат на столбовите,и да се постават на соодветните места на сообраќајната
крстосница.
|
||
-да се одговорат прашањата во работната
тетратка на стр 50 и 51.
|
||
-сите
потребни материјали за изработка на макетата се наоѓаат во куферчето.
|
||
Формативно
вреднување
|
Наставникот
го следи интересот,активноста и залагањето на учениците,преку повратната
информација на е-маил
|
|
Меил од
наставникот за повратна информација
|
||
sonjabogatinoska1974@gmail.com
|
||
План за работа за (дата, одделенски или
предметен наставник, за кое одделение е содржината)
Предметен.н Богатиноска Соња ,V одд-17.04.2020год.
|
||
Наставен
предмет: Техничко образование V одд.
|
Наставна содржина
|
Тема-Сообраќај
|
Мојот велосипед-технички карактеристики и
одржување
|
||
Според целите
на програмата за пето одделение
Ученикот /
учениците
|
-да знае за правила за учество на велосипедист во јавниот
сообраќај
|
|
-да знае да препознава делови на велосипедот
|
||
-да знае да објаснува за функцијата
на деловите на велосипедот.
|
||
-да знае за хигиенско-техничкото
одржување на велосипедот
|
||
Вовед во
активноста
|
Во учебникот на стр 98,99 и
100стр. е прикажана наведената лекција,да се направи план од важните сегменти
дадени во продолжение и да се научи.
|
|
-Да се нацрта велосипед и да се обележат
деловите.
|
||
-Да се идентификуваат составните делови и
уреди на велосипедот и да се објасни поединечно за нивната функција.
|
||
-Да
се објасни зошто е потребно редовно проверување на исправноста на велосипедот
пред вклучување во сообраќај.
|
||
Видео или
аудио запис
|
||
Презентации
|
||
Линкови за
активности
|
||
Наставен лист
|
||
Формативно
вреднување
|
Наставникот
го следи интересот,активноста и залагањето на учениците,преку повратната
информација на е-маил
|
|
Меил од
наставникот за повратна информација
|
||
sonjabogatinoska1974@gmail.com
|
||
План за работа за (дата, одделенски или
предметен наставник, за кое одделение е содржината)
Предметен.н Богатиноска Соња ,V одд-10.04.2020год.
|
||
Наставен
предмет: Техничко образование V одд.
|
Наставна содржина
|
Тема-Сообраќај
|
Правила и прописи за учество на велосипедист
во јавниот сообраќај
|
||
Според целите
на програмата за пето одделение
Ученикот /
учениците
|
-да знае за правила за учество на велосипедист во јавниот
сообраќај
|
|
-да знае да разликува регулирана од
нерегулирана раскрсница
|
||
-да знае безбедно да се вклучи во
патниот сообраќај како велосипедист.
|
||
Вовед во
активноста
|
Во учебникот на стр
89,90,91,92,93,94,95,96 и 97 е прикажана наведената лекција,да се направи
план од важните сегменти дадени во продолжение и да се научи.
|
|
-Услови за учество на велосипедист во
сообраќајот,да се набројат.
|
||
-Како се регулира сообраќајот на раскрсниците.
|
||
-Што
е тоа регулирана ,а што нерегулирана раскрсница.
|
||
-Да се нацртаат сообраќајните знаци за
опасност,забрана и известување
-Кои се специјални возила и што е
карактеристично за нив.
|
||
Наставен лист
|
||
Формативно
вреднување
|
Наставникот
го следи интересот,активноста и залагањето на учениците,преку повратната
информација на е-маил
|
|
Меил од
наставникот за повратна информација
|
||
sonjabogatinoska1974@gmail.com
|
||
План за работа за техничко образование
Предметен.н Богатиноска Соња ,V одд-03.04.2020год
|
||
Наставен
предмет: Техничко образование V одд.
|
Наставна содржина
|
Тема-Сообраќај
|
Елементи на улицата и објекти на патот
|
||
Според целите
на програмата за пето одделение
Ученикот /
учениците
|
-да знае да идентификува елементи на улицата и објекти на патот
|
|
-да знае за функцијата на објектите на патот
|
||
-да знае да ги применува во
секојдневниот живот.
|
||
Вовед во
активноста
|
Во учебникот на стр 85,86,87 и 88
е прикажана наведената лекција,да се направи план од важните сегменти дадени
во продолжение и да се научи.
|
|
-елементи на улицата и тоа коловоз,коловозна
лента,пешачки остров,пешачкипремин,тротоар,велосипедска патека,велосипедска
лента,зелена површина која е нивната намена.
|
||
-Објекти на патот и тоа наплатни
рампи,бензиски пумпи,мостови,тунели,технички преглед,мотели и сл.
|
||
-Да
се дефинира што е тоа сообраќај,и какви видови имаме-копнен,воздушен,воден, а
во поново време имаме и електронски сообраќај.
|
||
Формативно
вреднување
|
Наставникот
го следи интересот,активноста и залагањето на учениците,преку повратната
информација на е-маил
|
|
Меил од
наставникот за повратна информација
|
||
sonjabogatinoska1974@gmail.com
|
||
Цели-да знае да препознава материјали и нивни к-ки ,да знае да ја примени идејата и да ја реализира во практична задача ,да знае да ја испитува функционалноста на практичната задача.
Наставна содржина - Изработка на конструкции од едноставни материјали.
Работна задача-Летниковец
,во куферчето се наога потребниот материјал ,а во работната тетратка се детално
опишани инструкциите ,односно фазите на склопување стр.38 и 39 во работната,и
на крај задолжително е дизајнирањето.
ТЕХНИЧКО ОБРАЗОВАНИЕ 27.03
Цели-да знае да препознава материјали и нивни карактеристики
ТЕХНИЧКО ОБРАЗОВАНИЕ 27.03
Цели-да знае да препознава материјали и нивни карактеристики
-да знае правилно да ги применува материјалите
при изработка на моделите
-да знае да ја примени идејата и да ја реализира во
практична задача.Наставна содржина - Изработка на конструкции од едноставен материјал.
Работна задача-изработка на Кран
Работна задача-Се потикнуваат учениците да ги
развијат своите творечки вештини.Во куферчето се наоѓа потребниот материјал за
изработка на моделот кран,а во работната.т. се детално објаснети фазите и
редоследот на склопување на елементите.
По склопување на моделот кран ,задолжително следува последната фаза –дизајнирање.
По склопување на моделот кран ,задолжително следува последната фаза –дизајнирање.
План за работа –23.3.-27.3.2020
Петто одделение-Зорица Димова
|
||
Наставен предмет: македонски јазик
|
Наставна содржина
|
Вертикална
и хоризонтална насока/молив
|
Цели по предмети
|
Ø
|
|
Ø
|
||
Вовед во активноста
|
Треба да изработите композиција со тоа што ќе одберете една од
понудените насоки (хоризонтална или вертикала).Јас ќе ви испратам пример како
тоа би изгледало, но оставам на вашата фантазија. Цртајте со молив, но може
да одберете две до три боички и со нив да ја направите композицијата.
|
|
Видео или аудио запис
|
||
Презентации
|
||
Линкови за активности
|
||
Наставен лист
|
||
Формативно вреднување
|
||
Меил од наставникот
|
szorica_dimova@hotmail.com
|
|
План за работа –31.3.2020
Петто одделение-Зорица Димова
|
||
Наставен предмет: ликовно образование
|
Наставна содржина
|
Изработка
на првоаприлска маска од рециклиран материјал
|
Цели по предмети
|
Ø
|
|
Ø
|
||
Вовед во активноста
|
Од материјал кој го имате дома: картони, хартија во боја,салфетки и
сл. изработете маски со кои потоа ќе се сликате и сликите ке ми ги пратите на
маил. Еве неколку примери.
|
|
Видео или аудио запис
|
||
Презентации
|
||
Линкови за активности
|
||
Наставен лист
|
||
Формативно вреднување
|
||
Меил од наставникот
|
szorica_dimova@hotmail.com
|
|